Leie av idrettshaller, gymsal og trimrom

Råde kommune leier ut idrettshaller, gymsal og trimrom.

Leie av kommunens idrettslokaler

Utleie av haller, gymsal og trimrom

Rådehallen

Saltneshallen

Gymsalen Karlshus skole

Trimrom

Hvor er trimrommet?

Leie av kommunens idrettslokaler

Info om utleie av lokaler

Kriterier

Søknadsskjema

Søknadsfrist

Søknaden om tilfeldig leie må søkes om minimum 14 dager før ønsket leiedato.

Sesongleie - Skjema

Sesongleie av våre haller og gymsal skal være Eiendomskontoret i hende senest 01.05 hvert år. Søknadsfrist blir alltid publiser på våre nettsider og i lokalavisene som Moss avis og Fredrikstad blad.

Reglement og retningslinjer

Gjenglemte ting i hallen

Ingen av Råde kommunes haller er betjente, og vi anbefaler å forsøke å ringe skolen som er tilknyttet hallen/gymsalen når det gjelder verdisaker og idrettslaget når det gjelder klær og utstyr. Gjelder det elever ved skolen som har mistet/glemt noe i skoletiden, så er det uansett skolen som skal kontaktes.

• Klær og sko: blir lagt i egne kasser/bokser i gangareal utenfor spilleflaten/garderober.
  • Verdisaker som ringer, smykker etc:  blir levert på skolene, til merkantil ansvarlig.
  • Utsyr, skal bli tatt vare på av den ansvarlige på laget som har vært å trent/spilt kamp.